sobota, 14 lutego 2015

O mnie


Witam wszystkich na moim blog,
Mam na imię Anna jestem osobą niepełnosprawną, 
mimo to uwielbiam podróże.
Pisanie jest moim sposobem na życie. Podczas pisania odrywam się od szarej rzeczywistości i wkraczam do zupełnie innego świata, w którym nic mnie nie ogranicza i mogę spełnić wszystkie swoje woje marzenia(nawet te nierealne). Lubię czytać książki i słuchać muzyki. Interesuje mnie życie zwierząt zwłaszcza psów. Uwielbiam yorki i labradory. Miło spędzać z nimi czas poprzez zabawę oraz podpatrywanie ich zachowań. Chętnie oglądam komedie romantyczne lub filmy dokumentalne(również te o zwierzętach :D). Moim mottem życiowym jest: "Niepełnosprawność wcale nie musi być przygnębiająca, wystarczy tylko uwierzyć w siebie i nie bać się pisać, o tym co czujesz". Mam nadzieje, że spodobają Wam się moje teksty. Poprzez tego bloga bardzo chciałabym poznać wielu niesamowitych ludzi, którzy myślą podobnie jak ja.  Wyrażajcie, swoje opinie, za co z góry dziękuje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz