wtorek, 3 lutego 2015

Moje myśli



Za oknem znowu pada śnieg. Pogrążona w myślach, próbuje złożyć porozsypywane fragmenty minionych zdarzeń. Jednak nie do końca potrafię poradzić sobie z myślami, które kłębią się w mojej głowie. Siedząc przy biurku, próbuję przelać je na leżącą obok kartkę papieru, lecz bardzo trudno jest mi dzisiaj to zrobić, ponieważ moje ciało fizycznie znajduje się na ziemi, ale mój umysł oderwał się od rzeczywistości tak, aby zapomnieć o tym, co się dzisiaj wydarzyło znów udaje się do krainy marzeń by móc spełnić jedno z pragnień ukrytych głęboko w sercu. Dziś naszym marzeniem będzie  chęć posiadania osoby, która obdarzy nas bezgraniczną miłością nie chcąc niczego w zamian, akceptując nas  takim, jakim  jesteśmy nie próbując przeciągnąć na swoją stronę, szanując nasz wybór i  nie uszczęśliwiając na siłę, doceniając naszą wartość, mimo iż tak często nie zgadza się z naszym  zdaniem wiedząc o tym, że mimo wszystko powinna uszanować naszą decyzję. Drogi czytelniku ile razy to ty spróbowałeś wpłynąć na drugą osobę zapominając o tym, co czuję? Bardzo Cię proszę zanim zaczniesz za kogoś decydować, zastanów się nad tym, co czuje dana osoba.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz